بارسلونا

ساخت وبلاگ

سسک و کانوته در یک تماس تلفنی از هم عذرخواهی کردند


tangana (kanoute-cesc fabregas) barcelona-sevilla

طبق گزارش منتشره در روزنامه مارکا، سسک فابرگاس و فردریک کانوته در یک تماس تلفنی از یکدیگر عذرخواهی کردند تا جنجالی که درپایان دیدار دو تیم بارسلونا و سویا ایجاد شده بود و وبا اخراج فردریک کانوته از زمین مسابقه همراه بود، به اتمام برسد.

درجریان آن دیدار، شنیده می شد که سسک به ستاره مالیایی توهین نژاد پرستانه کرده و از همین رو فردریک کانوته، گردن سسک فابرگاس را فشرد و داور او رااز زمین مسابقه اخراج کرد

ولی اکنون این ماجرا با صلح و صفا تمام شده است

فردریک کانوته درصفحه تویئترش دراین باره نوشت:« من و سسک از طریق تلفن با هم صحبت کردیم ماجرارا به هم توضیح دادیم. هر دوی ما دو انسان بالغ هستیم و از اشتباه روز شنبه مان آگاهیم. ماجرا به پایان رسید.»

سسک هم دراین باره این طور توضیح داد:« همین الان باکانوته تلفنی صحبت کردم و هردویمان درمورد اتفاق روز شنبه با هم شفاف سازی کردیم .هردویمان از یکدیگر عذرخواهی کردیم و ماجرا به دست فراموشی سپرده شد. الان فقط می خواهیم که درمورد فوتبال صحبت کنیم.»

البته قبل از این گفت و گوی تلفنی این دو بازیکن در صفحه توئیترشان به شرح ماجرا پرداخته بودند


بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 219 تاريخ : دوشنبه 2 آبان 1390 ساعت: 21:25

ستاره برزیلی نگران قرار گرفتن تیمش در رده سوم جدول لالیگا نیست


Dani Alves, Barcelonaدانی آلوس مدافع باتجربه باشگاه بارسلونا در صحبتهایی اعلام کرد که به هیچ وجه نگران عقب افتادن تیمش از رئال مادرید در جدول رقابتهای لالیگا نیست. با تساوی بارسا مقابل سویا و برد رئال مقابل مالاگا، رئال توانست با پیشی گرفتن از بارسا در رده دوم جدول قرار بگیرد.

دانی آلوس در صحبتهایی که در وب سایت رسمی باشگاه بارسلونا بازتاب یافت گفت:« رئال مادرید در حال حاضر جلوتر از ماست و قطعا آنها از این بابت خیلی خوشحالند. ما الان پشت سر رئال هستیم ولی هنوز راهی طولانی تا پایان فصل باقی است و مطمئنم که اتفاقات زیادی دراین میانه رخ می دهد.»

ستاره برزیلی درادامه به این نکته اشاره کرد که تساوی شنبه شب بارسا، برروی عملکرد بازیکنان این تیم و حرکت روبه جلویشان تاثیر منفی نخواهد داشت

آلوس ادامه داد:« همه چیز سخت و پیچیده است ولی هیچ راهی نیست که باعث شود تا ما به توانایی های خودمان شک کنیم؛ ما تیم بزرگی هستیم ، چه ببازیم و چه مساوی کنیم. این را در طول سالها اثبات کرده ایم و یک نتیجه این روند را تغییری نمی دهد.»

بارسلونا در حال حاضر با کسب 18 امتیاز از 8 بازی در رده سوم است. رئال با 19 امتیاز دوم است و لوانته با 20 امتیاز در رده سوم قرار دارد


بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 214 تاريخ : دوشنبه 2 آبان 1390 ساعت: 21:25

سیلام جونام ، خوفید ؟؟

من بهناز هستم ... اومدم تا یه وبی رو بهتون معرفی کنم که فک کنم خوب باشه

کلوپ هواداران داوید ویا !؟ البته مدیرش خودم هستم

اولش از لیو جون مدیر وب میخوام که این پست رو حذف نکنه ، بعدش اینکه

خوش حال میشم یه سر بهم بزنین

پس منتظرتونم ، میسی بابای /!

راستی چند تا عسک هم از داوید آوردم ... توی ادامه ی مطلب ...

EXrozblog.comEX


بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 225 تاريخ : پنجشنبه 5 آبان 1390 ساعت: 9:41

آبی و اناری ها در رقابت های این فصل تاکنون شکست نخورده اند اما نسبت به فصول قبل کمی افت کرده اند و تا اینجای فصل در رده سوم قرار دارد.

Joaquin Caparros, Athletic Bilbao (Getty Images)

خواکین کاپاروس، سرمربی مایورکا، معتقد است تیمش می تواند در نوکمپ بارسلونا را شکست دهد.

آبی و اناری ها در رقابت های این فصل تاکنون شکست نخورده اند اما نسبت به فصول قبل کمی افت کرده اند و تا اینجای فصل در رده سوم قرار دارد.

کاپاروس در گفتگو با خبرنگاران گفت:" می توانیم بارسا را شکست دهیم. ما باید به خودمان اطمینان داشته باشیم. البته می دانیم با توجه به آنچه بارسا در چهار فصل اخیر نشان داد، رسیدن به این هدف کار دشواری است اما تردیدی ندارم که غیرممکن نیست.

ما باید از نظر تیمی بازی قدرتمندانه ای ارائه دهیم."

با این وجود، کاپاروس بارسا را مورد ستایش قرار داد و گفت:" مربیان در سراسر دنیا بازی های بارسا را نگاه می کنند و تلاش می کنند تیم شان مانند آنها بازی کند اما این خلاقیت، استعداد و نبوغ بازیکنان شان است که آنها را به اینجا رسانده است."

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 220 تاريخ : شنبه 7 آبان 1390 ساعت: 19:21

دروازه بان بارسا به دنبال یک رکورد افسانه ای است

ویکتور والدس با بسته نگاه داشتن دروازه اش در دیدار شنبه شب بارسا قابل مایورکا، توانست در هشتمین بازی پیاپی دروازه تیمش را بسته نگاه دارد. او در طول این مدت حتی یک گل هم دریافت نکرده و تنها 37 دقیقه دیگر با شکستن رکورد میگل رینا، دروازه بان سابق بارسا که در فصل 3-1972 رکوردی استثنایی را به نام خودش ثبت کرده بود فاصله دارد

با برد 0-5 بارسا مقابل مایورکا، والدس اکنون 787 دقیقه است که گلی را دریافت نکرده و این نشان از آمادگی بالای دروازه بان بارسا و عملکرد فوق العاده خط دفاعی این تیم دارد.

تنها میگل رینا که پدر په په رینا، دروازه بان کنونی لیورپول است، توانسته رکوردی بهتر از والدس را با پیراهن بارسا ثبت کند که او برای 824 دقیقه توپی را درون دروازه اش ندیده بود.

والدس روز سه شنبه و در دیدار تیمش در پراگ و مقابل ویکتوریا پلژن می تواند این رکورد را بشکند؛البته به شرطی که در 37 دقیقه ابتدایی بازی گلی را دریافت نکند.

او در شش بازی بارسا در لالیگا (اتلتیکومادرید، سپورتینگ خیخون، راسینگ، سویا، گرانادا و مایورکا) و دو بازی در لیگ قهرمانان اروپا (ویکتوریا پلژن و باته بوریسوف) گلی را دریافت نکرده است.

بدین ترتیب آخرین باری که دروازه والدس باز شد در دیدار تیم کاتالان با والنسیا در مستایا بود که با تساوی 2-2 به پایان رسید. آخرین بازیکنی هم که توانست توپی را وارد دروازه والدس کند، پابلو ارناندس بود که در دقیقه 23 بازی والنسیا- بارسا، دروازه والدس را گشود.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 231 تاريخ : يکشنبه 8 آبان 1390 ساعت: 19:12

سه نامزد نهایی دریافت این جایزه روز پنجم دسامبر معرفی خواهند شد

balon de oro

هشت نماینده از بارسلونا و 5 نماینده از رئال مادرید. بدین ترتیب بارسا و رئال بیشترین نماینده را در لیست 23 نفره بازیکنان نامزد دریافت توپ طلای فیفای امسال دارند.

چندی پیش لیست 50 نامزد دریافت این جایزه منتشر شد و اکنون این لیست به 23 نفر تقلیل یافت.

در این میان نام بازیکنانی مثل پویول و الکسیسخط خورده است

مسی، چابی، اینیستا، پیکه، ویا، سسک، آلوس و آبیدال از بارسلونا و ایکر کاسیاس، خدیرا، اوزیل، ژابی آلونسو و کریس رونالدو از رئال درمیان نامزدهای دریافت این جایزه هستند

دربین 10 نامزد برتر دریافت عنوان برترین مربی سال هم نام ژوزه مورینیو، پپ گواردیولا و بیسنته دل بوسکه دیده می شود.

روز پنجم دسامبر، نام 3 نامزد اصلی دریافت این جایزه از میان این 23 نفر اعلام خواهد شد و مراسم اهدای جایزه توپ طلای فیفا در سال 2011 در روز نهم ژانویه در زوریخ انجام می شود.

لیست 23 نامزد دریافت توپ طلای فیفا در سال 2011 بدین ترتیب است

اریک آبیدال ، سرخیو آگوئرو، کریم بنزما، ایکر کاسیاس، کریستیانو رونالدو، دانی آلوس، ساموئل اتوئو، سسک فابرگاس، دیگو فورلان، آ«درس اینیستا، لیونل مسی، توماس مولر، نانی، نیمار، مسعوت اوزیل، جرارد پیکه، وین رونی، باستین شواین اشتایگر، وسلی اسنایدر، لوئیس سوارس، داوید ویا، ژابی آلونسو و چابی ارناندس

لیست 10 نفره مربیان برتر که نامزد دریافت عنوان بهترین مربی سال هستند بدین ترتیب است:

بیسنته دل بوسکه ( تیم ملی اسپانیا)، سرالکس فرگوسن( منچستریونایتد)،رودی گارسیا (لیل)، پپ گواردیولا( بارسلونا)، یورگن کلوپ (بوروسیا دورتموند)، یواخیم لو (تیم ملی آلمان)، ژوزه مورینیو( رئال مادرید)، اسکار تابارس( اروگوئه)، آندره ویلاس بواس (پورتو / چلسی)، آرسن ونگر (آرسنال)

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 219 تاريخ : سه شنبه 10 آبان 1390 ساعت: 19:40

رینا در فصل 73-1972 رکورد 824 دقیقه بدون گل خورده را به جای گذاشته بود، اما والدس با بسته نگه داشتن دروازه اش در دیدار دیشب، به رکورد جدیدی دست یافت.

victor valdes ( flying to prague)

ویکتور والدس، دروازه بان بارسا، با ثبت یک رکورد جدید برای بسته نگه داشتن دروازه اش، نام خود را وارد کتاب تاریخ این باشگاه کرد.

رکورد قبلی در اختیار میگل رینا، پدر پپ رینا، دروازه بان فعلی لیورپول بود اما والدس با بسته نگه داشتن دروازه اش در دیدار شب گذشته مقابل ویکتوریا پلژن، این رکورد را از آن خود کرد.

شاگردان گواردیولا در دیدار این هفته مقابل مایورکا به پیروزی 5-0 رسیدند، دیداری که والدس رکورد بسته نگه داشتن دروازه اش را به 787 رساند و برای رکورد شکنی، تنها به 38 دقیقه دیگر نیاز داشت.

رینا در فصل 73-1972 رکورد 824 دقیقه به جای گذاشته بود، اما والدس با بسته نگه داشتن دروازه اش در دیدار دیشب، به رکورد جدیدی دست یافت.

هدف والدس در این فصل دست یافتن به رکورد سامورا برای چهارمین فصل پیاپی است، رکوردی که تنها یک دروازه بان دیگر به آن رسیده بود؛ آندونی سوبی ساره تا، دروازه بان سابق بارسا.

جایزه سامورا هر فصل به دروازه بانی داده می شود که کمترین گل را دریافت کرده باشد و به نام ریکاردوسامورا، دروازه بان افسانه ای دهه 1920 و 30 اسپانیا نامگذاری شده است.

آخرین باری که دروازه والدس باز شده، در تساوی 2-2 مقابل والنسیا بود.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 249 تاريخ : چهارشنبه 11 آبان 1390 ساعت: 17:15

رئیس باشگاه بارسا مسی، والدس و گواردیولا را به دلیل رکوردهایی که در بازی دیشب به دست آوردند، مورد ستایش قرار داد

Sandro Rosell, Barcelona (Getty Images)

ساندرو روسل، رئیس باشگاه بارسلونا، بعد از پیروزی شب گذشته تیمش مقابل ویکتوریا پلژن، مسی و والدس، دو بازیکنی که در دیدار شب گذشته موفق به رکوردشکنی شدند را مورد ستایش قرار داد.

مسی با هت تریک در دیدار شب گذشته، تعداد گل هایش با پیراهن باشگاه کاتالانی را به 202 رساند و والدس نیز با بسته نگه داشتن دروازه اش، رکورد 824 دقیقه گل نخوردن میگل رینا را پشت سر گذاشت. گواردیولا نیز در دیدار شب گذشته، برای دویستمین بار روی نیمکت هدایت بارسا نشست.

روسل در گفتگو با خبرنگاران گفت:" مسی فوق العاده است؛ واقعا فوق العاده. نمی دانم چطور می توانم او را توصیف کرد. هیچ صفت دیگری در مورد او نمی تواند به کار برد.

شب فوق العاده ای بود. دویستمین بازی پپ، دویستمین گل مسی و والدس که رکورد رینای افسانه ای را شکست.

همه مدیران باشگاه تمام تلاش شان را می کنند اما با داشتن چنین تیمی، واقعا چه کار دیگه ای از دست ما برمی آید؟ این تیم مثل کریسمس است. هر چه آرزو کنید، به دست می آورید."

بارسا این هفته در لالیگا مقابل بیلبائو قرار خواهد گرفت.
بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 262 تاريخ : چهارشنبه 11 آبان 1390 ساعت: 17:17

ستاره آرژانتینی بارسا اکنون و در سن 24 سالگی به دنبال شکستن رکوردهای بزرگتر است

UEFA Champions League: Lionel Messi celebrates

Getty
سایت گل-لیونل مسی اکنون مرد 202 گله بارسلوناست. او خیلی زود به این ارقام طلایی و باور نکردنی دست یافت. ستاره آرژانتینی با سه گلی که در دیدار سه شنبه شب پراگ به ثمر رساند، به ریتم ویران کننده اش ادامه می دهد و دیوارهای بزرگ را از پیش رو برمی دارد.

مسی اکنون با تنها 24 سال سن از اطوره های بزرگ دنیای فوتبال از جمله مارادونا، رونالدو، بابی چارلتون و جرج بست پیشی گرفته ولی مسی بیشتر از اینها می خواهد

مسی هشت فصل پیش فوتبالش را در تیم اصلی بارسلونا آغاز کرد و در طول این هشت فصل،202 گل با پیراهن آبی و اناری بارسا به ثمر رساند: 132 گل درلالیگا،17 گل درجام حذفی،42 گل درلیگ قهرمانان اروپا،8گل در سوپرکاپ اسپانیا، یک گل درسوپرکاپ اروپا و دو کل در جام جهانی باشگاه ها

با این آمار و ارقام مسی توانسته از بازیکنانی که اکنون ازدنیای فوتبال کنار رفته اند و نامشان را در جمع 30 بازیکن برترتاریخ دنیای فوتبال به انتخاب فیفا می بینند پیشی بگیرد. دیگو ارماندو مارادونا، هموطن مسی هم زمانی که 24 ساله بود، 196 گل به ثمر رسانده بود. او در طول فصول 8-1977 تا 5-1984، در تیمهای آرخنتینوس جونیورس، بوکاجونیورس بارسلونا و ناپولی توپ می زد.

مهاجم دیگری که خیلی ها نام او را همواره به یادخواهند داشت ،رونالدوی برزیلی است. این ستاره برزیلی دراسپانیا و درایتالیا موفقیتهای فراوانی را کسب کرد. او در سن 24سالگی و درطول8 فصلی که در دنیای فوتبال حضور داشت، 153 گل به ثمر رسانده بود که فاصله زیادی باتعداد گلهای مسی دارد. او در طول این 8 فصل پیراهن تیمهای آیندهوون، بارسلونا و اینتر را برتن کرده بود.

در انگلیس دو بازیکن هستند که نامشان را در تاریخ دنیای فوتبال ثبت کرده اند: بابی چارلتون و جرج بست: هردوی این بازیکنان در یونایتد توپ می زدند و درمقایسه با شرایط کنونی مسی، تا سن 24 سالگی، عقب تر از این ستاره آرژانتینی بودند. بابی چارلتون در بین فصل 7-1956 تا 4-1963، 133 گل به ثمر رسانده بود و جرج بست در طول تمام 11 سالی که برای یونایتد به میدان رفت، 179 گل برای این تیم به ثمر رساند.

رقبای سرسخت

هیچ کسی درتوانایی های گلزنی مسی شکی ندارد و همه می دانند که تعداد گلهای مسی تا پایان فصل به مراتب بیشتر از اینها خواهد بود. مسی اکنون رسیدن به رکورد گلزنی دو اسطوره بزرگ را پیش رو قرار داده است. تیری آنری، مهاجم فرانسوی دنیای فوتبال که یکی از ستاره های تاریخ باشگاه آرسنال است. در طول 8 سالی که از پیراهن آرسنال دفاع می کرد، 226 گل برای این تیم به ثمر رساند. البته درنظر داشته باشید آنری زمانی که 23 ساله بود به این تیم پیوست.

هدف دوم مسی ،رکورد یوهان کرویف است. اسطوره هلندی بارسلونا در سن 24 سالگی و در 8 فصلی که برای آژاکس به میدان رفته بود، 229 گل به ثمر رسانده بود. اندکی بیشتر از گلهای کنونی مسی. البته این فصل هنوز برای مسی تمام نشده است و او می تواند این رکوردها را هم پشت سربگذارد

فراموش نکنید؛ مسی تا پایان رقابتهای این فصل فرصت دارد تا نامش را به عنوان تنها بازیکنی در این سن و سال ثبت کند که این تعداد قهرمانی در عرصه تیم باشگاهی را کسب کرده است. مسی اکنون 17 جام قهرمانی با بارسا را در ویترین افتخاراتش می بیند: 5 قهرمانی در لالیگا، یک قهرمانی در جام حذفی، سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، دو قهرمانی در سوپرکاپ اروپا، 5 قهرمانی در سوپرکاپ اسپانیا و یک قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 226 تاريخ : پنجشنبه 12 آبان 1390 ساعت: 11:30

طبق صحبتهایی خوان پیکه، پسرش جرارد در تابستان 2008 در یک قدمی تورین بود

Gerard Pique - Barcelona (Getty Images)

طبق صحبتهای خوان پیکه، پدر جرارد پیکه، مدافع جوان باشگاه بارسلونا در سال 2008 که منچستریونایتد را ترک کرد، در یک قدمی پیوستن به یوونتوس قرار داشت

او در صحبتهایی اعلام کرده که مذاکراتی برای انتقال پیکه به یووه انجام شده ولی خود او در نهایت تصمیم گرفت تا به نوکمپ بیاید

خوان پیکه در صحبتهایی به راک1 گفت:« جرارد قبل از آنکه به بارسلونا بپیوندد، در آستانه پیوستن به یوونتوس بود.»

این ستاره24 ساله بعد از بازگشت به بارسلونا 3 فصل برای یونایتد توپ می زد و در آن زمان یک فصل به صورت قرضی به ساراگوسا منتقل شد

پیکه در جریان دیدار3شنبه شب تیمش مقابل ویکتوریا پلژن که با برد 0-4 بارسا همراه بود، در زمین مسابقه حضور داشت واکنون تیمش را در صدر جدول گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا در گروه اچ می بیند.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 216 تاريخ : پنجشنبه 12 آبان 1390 ساعت: 18:41

مرد سال فوتبال اروپا و جهان گفت: این تیم بایرن حریفی قدرتمند و خطرناک در مسیر قهرمانی اروپا است.

به گزارش خبرگزاری فارس، لیونل مسی در گفت‌‌وگویی با روزنامه بیلد آلمان اظهار داشت: بایرن تیمی قدرتمند دارد، آن هم با مجموعه‌ای از ستارگان فوتبال که خیلی خطرناک هستند. آن‌ها از فصل قبل قوی‌تر شده‌اند و به جز شواین اشتایگر که مصدوم است، همه در فرم مطلوب قرار دارند.

وی که فصل گذشته همراه کاتالان‌ها به مقام نخست قاره رسید، افزود: نکته مهم در این میان آن است که فینال در مونیخ برگزار می‌شود که این مورد برای بایرن یک نکته مثبت است.

مسی در این مصاحبه به نکات دیگری نیز اشاره کرده است:

*آقای مسی، در آخرین دوئل در لیگ قهرمانان اروپا با بایرن، بارسا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ژرمن‌ها را با ۴ گل محو کرد. امسال بایرنی‌ها در مسیر دست‌یابی به عنوان قهرمانی اروپا چقدر می‌توانند خطرناک باشند؟
بایرن تیمی قدرتمند دارد با گروهی از ستارگان خیلی خطرناک. آن‌ها از فصل قبل قوی‌تر هستند. به جز شواین اشتایگر که مصدوم است، همه در فرم مطلوب قرار دارند. نکته مهم در این میان آن است که فینال در شهرشان برگزار می‌شود که این مورد برای آن‌ها یک نکته مثبت است.

*به‌عنوان یک جوان شانزده ساله به بارسلونا رفتید. می‌توانید در ذهن مجسم کنید زمانی که پیراهن رئال مادرید را به تن داشته باشید یا این که در بوندس لیگا آلمان سرگرم بازی هستید؟
(می خندد) برنامه من این است که کل دوران ورزش‌ام را برای بارسا بازی کنم.

*حتی پول سبب نمی‌شود دست از این برنامه بکشید؟
نه. تنها زمانی از این جا خواهم رفت که دیگر خوب نباشم یا این که خود بارسا مرا نخواهد.

*شما به هر آنچه می‌خواستید، با بارسا رسیده‌اید. فقط کسب مقام با تیم ملی آرژانتین باقی مانده است. چه عاملی شمارا وادار به کار می کند؟
این نکته که می خواهم به هرچه که رسیدم، بازهم برسم. همچنان می خواهم بهتر شوم.

*شما نه فقط یکی از بهترین بازیکنان جهان هستید، بلکه جزو باهوش‌ترین آن‌ها به حساب می‌آیید. فکر می‌کنید بازیکنان واقعا می‌تواند تمرین هوش و زیرکی کنند؟
آدم‌های عادی جهان وقتی تصمیمات درست می‌گیرند، همه باهوش هستند. در واقع در این تصمیمات هوش‌ ارزیابی می شود. در تمرینات برای انجام حرکات درست تصمیم‌گیری می‌کنم تا در بازی بتوانم روزنه‌ها را پیدا کنم.

*به چه نحو توانایی‌های خود را ارزیابی می‌کنید؟
به طور عادی فیلم تمام بازی‌های خودم را پس از اتمام تماشا می‌کنم تا ببینم چه کاری را اشتباه انجام دادم. تازه در مورد قابلیت‌ها نیز با گواردیولا، سرمربی تیم صحبت می‌کنم.

*شما به عنوان ستاره‌ای جهانی باعث حیرت فراوان شده‌اید. خارج از محیط فوتبال آرزوی دیگری هم دارید که تحقق یابد؟
بله. دلم می خواهد زمانی بتوانم در خیابان خیلی راحت قدم بزنم و مردم مرا زیر نظر نداشته باشند.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 183 تاريخ : دوشنبه 16 آبان 1390 ساعت: 7:48

بقیه ادامه مطلب..

EXrozblog.comEX

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 194 تاريخ : دوشنبه 16 آبان 1390 ساعت: 7:52

رئال در حال حاضر با 28 امتیاز از 11 بازی، در صدر جدول لالیگا قرار دارد و بارسا با 3 امتیاز اختلاف، در تعقیب آنهاست.

Guardiola - Mourinho,Barcelona Vs Real madrid (Getty) - Super Cup 2011

پپ گواردیولا، سرمربی بارسا، تایید کرد که سه امتیاز برتری رئال در صدر جدول به دلیل غملکرد بهتری تیم مادریدی بوده است.

رئال در حال حاضر با 28 امتیاز از 11 بازی، در صدر جدول لالیگا قرار دارد و بارسا با 3 امتیاز اختلاف، در تعقیب آنهاست.

گواردیولا در گفتگو با نشریه مارکا گفت:" اگر رئال سه امتیاز بیشتر دارد، به این دلیل است که تا اینجا فوق العاده کار کرده اند. من تنها می توانم تایید کنم که آنها در لالیگا بهتر از ما کار کرده اند. باید تا پایان رقابت ها صبر کنیم و ببنیم این امتیازات سرنوشت ساز خواهند بود یا خیر."

بارسا فصل گذشته با 4 امتیاز برتری نسبت به رئال، قهرمان لالیگا شد.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 200 تاريخ : چهارشنبه 18 آبان 1390 ساعت: 22:50

به نقل از روزنامه اسپورت کاتالونيا ، سران باشگاه بارسلونا تلاش خود را براي به خدمت گرفتن گرت بيل ، ستاره ولزي تيم تاتنهام ، آغاز کرده اند.

این روزها شایعات بسیاری مبنی بر تمایل باشگاه بارسلونا برای جذب گرت بیل در مطبوعات اسپانیایی به گوش می رسد . این درحالی است که این ستاره پیشنهادات بسیاری از تیم های اروپایی و به ویژه باشگاه های پرتغالی دارد .

به نقل از روزنامه اسپرت ، ساندرو روسل قصد دارد با یک پیشنهاد 40 میلیون یورویی ، بیل را به خدمت بگیرد . ساندرو روسل عنوان کرده است که نماینده خود را برای انجام مذاکرات اولیه به انگلیس فرستاده است و او نیز از نزدیک بازی گرت بیل را مقابل فولام در یکشنبه گذشته مشاهد کرد .

گرت بیل در ماه مارس سال گذشته قرارداد خود را تا سال 2015 با این باشگاه لندنی تمدید کرد . به نظر می رسد با فروش این بازیکن سود بسیار خوبی نصیب باشگاه تاتنهام خواهد شد .
همه کاره بودن گرت بیل در جناح چپ نقطه قوتی است که گواردیولا با تکیه بر آن مجاب شده است تا این بازیکن را به خدمت بگیرد .

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 190 تاريخ : شنبه 21 آبان 1390 ساعت: 19:34

به نقل از ال‌پایس اسپانیا، لیونل مسی بدون هیچ تردیدی از بهترین بازیکنان حال حاضر دنیای فوتبال حرفه‌ای است و هیچ کارشناسی در فضای بی‌طرف و حرفه‌ای فوتبال جهان به خود اجازه نقد غیر منطقی و بی انصافی در قضاوت موفقیت مسی نمی‌دهد.
مسئله مهم و دغدغه اصلی نویسندگان فوتبال در آمریکای جنوبی و اسپانیا از زمانی کلید می‌خورد و باز آفرینی می‌شود که مسی راهی اردوی تیم ملی کشور شده و قصد درخشش در آلبیسلسته را دارد.
تصورش را بکنید، یک جوان متعصب و عاشق فوتبال در یکی از شهرهای آرژانتین که شاهد هت‌تریک‌های سریالی مسی در لباس بارسلونا است، اتومبیل و منزل مسکونی او را در بهترین منطقه کاتالونیا تماشا می‌کند، در خبرها می‌خواند که مسی با هواپیمای خصوصی باشگاه برای افتتاح آخرین مدل آئودی، مسافرتی 3 ساعته در خاک ژاپن داشته و به همین خاطر 800 هزار یورو دریافت کرده است.
در چنین شرایطی وقتی مسی ما‌ه‌ها و ماه‌ها هیچ کار مثبتی برای فوتبال ملی کشورش انجام نمی‌دهد، چطور می تواند از مردم خشمگین آرژانتین توقع صبوری و حرفه‌ای‌گری در قضاوت را داشته باشد؟
به هر حال این فضای انتقاد و اهانت همیشه برای مسی مخصوصا در خاک آرژانتین وجود دارد اما آنچه که برای اهل فن در فوتبال حرفه‌ای مطرح می‌شود علل اصلی این تفاوت پررنگ است.
آیا همه علل در نداشتن تعصب خلاصه می‌شود؟ آیا مسی که به اخلاق خوب، امور خیریه، عشق به محرومان روزاریو، نوع‌دوستی و نداشتن حاشیه‌های مرسوم در فوتبال اروپا مشهور است چنین اتهامی را به خود قبول می‌کند؟
برآیند بیشتر بردارهای موجود تحت فشار رسانه‌ای شدید آرژانتین نشان می‌دهد که اکثر کارشناسان علت اصلی عدم موفقیت مسی در لباس آرژانتین را نداشتن مکمل می‌دانند.
به ترکیب بارسلونا در بازی‌های اصلی و حساس نگاه کنید؟
در لحظات ملتهب بازی تنها چیزی که گواردیولا منتظر تماشای آن است گلزنی مسی است و برای رسیدن به این مهم چه لازم دارد؟ یک لحظه درخشش از سوی اینیستا، ژاوی، پویول، سانچس، بوسکتس، آبیدال، کیتا، آلوز، فابرگاس، پیکه، ویا، پدرو و یا آفلای.
هر کدام از این اسامی به تنهایی برای آنکه مسی بارها در طول یک بازی فرصت گلزنی داشته باشد کافی است و اگر اغراق نباشد هر کدام از این اسامی برای آنکه حتی کم‌کاری مسی هم دیده نشود کفایت می‌کند.
اکنون به ترکیب تیم ملی فوتبال آرژانتین رجوع می‌کنیم، جایی که چهره‌های سرشناس کم ندارد اما اکثر کارشناسان زبده فوتبال جهان بر این باورند که این اسامی نسبتا بزرگ هرگز توانایی همکاری را با مارادونای کاتالونیا ندارند.
در خط دفاعی آرژانتین که مقابل بولیوی پراشتباه ظاهر شد کدام اسم می‌تواند در حد نام‌های آبی و اناری پوشان مقاومت کند؟ سابالتا، بوردیسو یا دمیکلیس؟
در خط میانی که شاید مهمترین نقش را برای تغذیه مسی عهده‌دار است به چه اسامی می‌شود استناد کرد؟ گاگو، پاستوره، ماسکرانو یا آلوارس؟
و سرانجام مکمل‌های اصلی مسی در خط حمله که عبارتند از هیگواین، دنیس، آخرو و لاوتزی که هر یک ستاره‌ای است در فوتبال حرفه‌ای امروز اما نمی‌تواند مانند هم‌تیمی‌های رویایی زمان مارادونا، که در سایه اسطوره فقط به نام آرژانتین عرق می‌ریختند این بار برای دومین دیه‌گو بدوند و بدرخشند.
بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 222 تاريخ : دوشنبه 23 آبان 1390 ساعت: 22:56